Ogólne warunki handlowe

Poniżej wymienione warunki dla klientów Gusti Leder dotyczące zakupów online


§ 1 Ogół

Poniższe warunki określają stosunki między klientem, a Gusti Leder GmbH, przy zakupie przez sklep internetowy. Warunki są realizowane przy złożeniu zamówienia.

 

§ 2 Umowa

Prezentacja produktów Gusti Leder GmbH na stronie internetowej została zaprojektowana z myślą o ułtwieniu klientowi wyboru produktów.

Jeśli klient zdecyduje się na za zakup naszego produktu ze strony internetowej Gusti Leder GmbH, zobowiązany jest do kontraktu § 145 BGB. Potwierdzenie zamowienia zostanie wysłane drogą mailową. Kontrakt ten realizowany jest do 2 dni roboczych *z dni roboczych wyklucza się niedzielę i wszelkie dni świąteczne* od momentu zaakceptowania przez nas złożonego przez klienta zamówienia.  

 

§ 3 Dostawa, koszty dostawy, wysyłka

Wysyłka ma forme wymienionej przez nas wczesniej formy wysyłki. Wysyłka do osób prywatnych jest realizowana na nasze ryzyko. Wieksze przedsęwzięcia i handlowcy, ponoszą ryzyko sami, od momentu podania przez nas dostawy do kuriera.

 

§ 4 Zastrzeżenie tytułu

Produkt zostanie wysłany, po otrzymaniu przez nas płatności.

 

§ 5 Płatność

Akceptujemy tylko przez nas podane formy płatności.

 

§ 6 Odpowiedzialność za szkody

Przysługują prawa ustawowe dotyczące rękojmi za wady.

 

§ 7 Informacja dla klientów

  1. Nie jesteśmy poddani do kodeksu postępowania.

  2. W razie blędów przy złożeniu zamówieia do Gusti Leder gmbH, istnieje możliwośc uregulowania ich. Widoczne będzie to na końcowej stronie.

  3. Przy każdym produkcie Gusti Leder GmbH widnieje szczegółowy opis.

  4. Umowa jest złożona i dostępna w Niemczech u Gusti Leder GmbH.

  5.  Klient ma możliwośc złożenia reklamacji, w takim wypadku proszę znaleść adres w 

  6. Kontakt na stronie internetowej Gusti Leder GmbH.

  7. Klient ma możliwośc wydrukowania umowy z Gusti Leder GmbH.

  8. Przy pytaniach w sprawie płatnośći, dostawy, proszę zwrócić sie na stronę internetową Gusti Leder GmbH.

 

§ 8 Informacje do rozstrzygnięcia sporów 

Nie jesteśmy zobowiązani do rozstrzygnięcia sporów.

 

§ 9 Zwroty

Wszelkie zwroty dokonujemy automatycznie na konto, z którego dokonano płatności. W przypadku płatności przelewem lub z góry, zwrot środków przekazywany jest na to samo konto, z którego dokonano przelewu. Jeśli zapłaciłeś za pomocą Paypal lub karty kredytowej, zwrot środków będzie przekazywany na powiązane konto Paypal lub kartę kredytową. Jeśli korzystałeś z bonu podarunkowego podczas zakupu, kwota zwrotu zostanie zaksięgowana na Twoim koncie bonu podarunkowego. Prosimy o skontaktowanie się z obsługą klienta w tej sprawie. Koszty przesyłki zwrotnej odpowiadają kwocie pierwotnych kosztów wysyłki. W przypadku zwrotu koszty te zostaną potrącone z noty kredytowej. Użytkownik ponosi ryzyko związane ze zwrotem. 

 

§10 Rozmaitośc 

Prawo Republiki Federalnej Niemiec ma zastosowanie do stosunku umownego między nami a klientem, jak również do odpowiednich warunków. Jeśli klient jest konsumentem, niniejsza umowa nie narusza przepisów ustawowych i praw mających zastosowanie zgodnie z prawem kraju, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu w celu ochrony konsumenta, od których nie można odstąpić w drodze umowy. Zastosowanie Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów jest wyłączone.

 

V SN 42

 

Gwarancja

 

§1 Gwarancja Produktu

Oferujemy dodatkową gwarancję produktu, oprócz ustawowej gwarancji. Aby skorzystać z tej dodatkowej gwarancji, wymagane jest subskrybowanie naszego newslettera przez co najmniej 6 miesięcy. Gwarancja ta obejmuje wady produkcyjne, ale nie obejmuje szkód wynikłych z niewłaściwego użytkowania lub normalnego zużycia.

 

§2 Okres Gwarancji

Gwarancja zaczyna obowiązywać po zakończeniu ustawowej gwarancji i obowiązuje przez dodatkowy rok.

 

§3 Roszczenia Gwarancyjne

Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@gusti-leder.pl. Do rozpatrzenia roszczenia potrzebujemy potwierdzenia zakupu.

 

§4 Wyłączenia i Ograniczenia

Gwarancja ta nie obejmuje szkód wynikłych z niewłaściwego użytkowania, modyfikacji produktu ani normalnego zużycia. Wyłączone są również szkody nie wynikające z wad materiałowych ani błędów w produkcji. Nie obejmuje to również kosztów naprawy zamka błyskawicznego.

 

§5 Warunki Zwrotu

Koszty przesyłki zwrotnej w ramach gwarancji ponosimy my.