Ogólne warunki handlowe
Poniżej wymienione warunki dla klientów Gusti Leder dotyczące zakupów online
§ 1 Ogół
Poniższe warunki określają stosunki między klientem, a Gusti Leder GmbH, przy zakupie przez sklep internetowy. Warunki są realizowane przy złożeniu zamówienia.
§ 2 Umowa
Prezentacja produktów Gusti Leder GmbH na stronie internetowej została zaprojektowana z myślą o ułtwieniu klientowi wyboru produktów.
Jeśli klient zdecyduje się na za zakup naszego produktu ze strony internetowej Gusti Leder GmbH, zobowiązany jest do kontraktu § 145 BGB. Potwierdzenie zamowienia zostanie wysłane drogą mailową. Kontrakt ten realizowany jest do 2 dni roboczych *z dni roboczych wyklucza się niedzielę i wszelkie dni świąteczne* od momentu zaakceptowania przez nas złożonego przez klienta zamówienia.
§ 3 Dostawa, koszty dostawy, wysyłka
Wysyłka ma forme wymienionej przez nas wczesniej formy wysyłki. Wysyłka do osób prywatnych jest realizowana na nasze ryzyko. Wieksze przedsęwzięcia i handlowcy, ponoszą ryzyko sami, od momentu podania przez nas dostawy do kuriera.
§ 4 Zastrzeżenie tytułu
Produkt zostanie wysłany, po otrzymaniu przez nas płatności.
§ 5 Płatność
Akceptujemy tylko przez nas podane formy płatności.
§ 6 Odpowiedzialność za szkody
Przysługują prawa ustawowe dotyczące rękojmi za wady.
§ 7 Informacja dla klientów
-
Nie jesteśmy poddani do kodeksu postępowania.
-
W razie blędów przy złożeniu zamówieia do Gusti Leder gmbH, istnieje możliwośc uregulowania ich. Widoczne będzie to na końcowej stronie.
-
Przy każdym produkcie Gusti Leder GmbH widnieje szczegółowy opis.
-
Umowa jest złożona i dostępna w Niemczech u Gusti Leder GmbH.
-
Klient ma możliwośc złożenia reklamacji, w takim wypadku proszę znaleść adres w
-
Kontakt na stronie internetowej Gusti Leder GmbH.
-
Klient ma możliwośc wydrukowania umowy z Gusti Leder GmbH.
-
Przy pytaniach w sprawie płatnośći, dostawy, proszę zwrócić sie na stronę internetową Gusti Leder GmbH.
§ 8 Informacje do rozstrzygnięcia sporów
Nie jesteśmy zobowiązani do rozstrzygnięcia sporów.
§ 9 Zwroty
Wszelkie zwroty dokonujemy automatycznie na konto, z którego dokonano płatności. W przypadku płatności przelewem lub z góry, zwrot środków przekazywany jest na to samo konto, z którego dokonano przelewu. Jeśli zapłaciłeś za pomocą Paypal lub karty kredytowej, zwrot środków będzie przekazywany na powiązane konto Paypal lub kartę kredytową. Jeśli korzystałeś z bonu podarunkowego podczas zakupu, kwota zwrotu zostanie zaksięgowana na Twoim koncie bonu podarunkowego. Prosimy o skontaktowanie się z obsługą klienta w tej sprawie. Koszty przesyłki zwrotnej odpowiadają kwocie pierwotnych kosztów wysyłki. W przypadku zwrotu koszty te zostaną potrącone z noty kredytowej. Użytkownik ponosi ryzyko związane ze zwrotem.
§10 Rozmaitośc
Prawo Republiki Federalnej Niemiec ma zastosowanie do stosunku umownego między nami a klientem, jak również do odpowiednich warunków. Jeśli klient jest konsumentem, niniejsza umowa nie narusza przepisów ustawowych i praw mających zastosowanie zgodnie z prawem kraju, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu w celu ochrony konsumenta, od których nie można odstąpić w drodze umowy. Zastosowanie Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów jest wyłączone.
V SN 42
Gwarancja
§1 Gwarancja Produktu
Oferujemy dodatkową gwarancję produktu, oprócz ustawowej gwarancji. Aby skorzystać z tej dodatkowej gwarancji, wymagane jest subskrybowanie naszego newslettera przez co najmniej 6 miesięcy. Gwarancja ta obejmuje wady produkcyjne, ale nie obejmuje szkód wynikłych z niewłaściwego użytkowania lub normalnego zużycia.
§2 Okres Gwarancji
Gwarancja zaczyna obowiązywać po zakończeniu ustawowej gwarancji i obowiązuje przez dodatkowy rok.
§3 Roszczenia Gwarancyjne
Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@gusti-leder.pl. Do rozpatrzenia roszczenia potrzebujemy potwierdzenia zakupu.
§4 Wyłączenia i Ograniczenia
Gwarancja ta nie obejmuje szkód wynikłych z niewłaściwego użytkowania, modyfikacji produktu ani normalnego zużycia. Wyłączone są również szkody nie wynikające z wad materiałowych ani błędów w produkcji. Nie obejmuje to również kosztów naprawy zamka błyskawicznego.
§5 Warunki Zwrotu
Koszty przesyłki zwrotnej w ramach gwarancji ponosimy my.