Najczęściej zadawane pytania

Wysyłka i dostawa

Realizacja zamówienia

Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Twoje zamówienie zostanie wysłane jak tylko otrzymamy za nie zapłatę. W przypadku płatności PayPal lub NATYCHMIASTOWY przelew, Twoje zamówienie zostanie wysłane po złożeniu zamówienia. W przypadku płatności przelewem bankowym, zamówienie zostanie wysłane natychmiast po otrzymaniu przez nas płatności. Należy pamiętać, że aktywacja zamówień dokonanych za pomocą przelewu bankowego może potrwać od 5 do 7 dni.

1
Śledzenie przesyłek

Jak mogę monitorować status mojej przesyłki?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem. W tej wiadomości znajdziesz szczegóły dotyczące dostawy, w tym: numer śledzenia, nazwę firmy kurierskiej, przewidywaną datę dostawy, a także link do śledzenia zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś tej wiadomości, sprawdź folder spamu lub kosz.

1
Adres dostawy

Czy mogę wybrać dowolny adres dostawy?

Możesz wpisać adres skrytki pocztowej, paczkomatu lub oddziału poczty. Upewnij się, że adres dostawy jest prawidłowy. Jeśli paczka zaginie lub będzie miała błędne dane, nie możemy ponosić odpowiedzialności za jej zwrot.

1
Czas wysyłki

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

 Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu około 5 do 7 dni roboczych w przypadku UPS lub 10 do 15 dni w przypadku Deutsche Post. Zamówienia zawierające elementy grawerowane wymagają dodatkowo od 1 do 2 dni roboczych.

1
Nieudana próba doręczenia

Czy po nieudanej próbie doręczenia, z powodu źle podanego adresu dostawy, będzie ponowna próba doręczenia?

Nasi klienci są odpowiedzialni za wprowadzenie prawidłowych danych podczas składania zamówienia. Jeśli otrzymany przez nas adres dostawy jest nieprawidłowy i zamówienie nie może zostać pomyślnie dostarczone, klient jest odpowiedzialny za złożenie nowego zamówienia. Wszelkie dodatkowe koszty ponosi również klient.

1
Moje zamówienie nie dotarło

Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie nie dotarło?

Jeśli Twoje zamówienie nie dotrze w określonym przez nas terminie, skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem info@gusti-leder.pl podając numer zamówienia.

Niestety, nieodebrane lub niedostarczone przedmioty nie mogą zostać ponownie wysłane i zostaną zwrócone (po odjęciu ewentualnych opłat manipulacyjnych). Nie obejmuje to przedmiotów grawerowanych, ponieważ są one spersonalizowane. W razie jakichkolwiek pytań zawsze możesz skontaktować się z naszym działem Obsługi Klienta drogą mailową.

1

Metody płatności

Metody płatności

Jak mogę dokonać płatności za moje zamówienie?

Dostępne metody płatności:

- PayPal,

- karta kredytowa,

 

1
Płatność PayPal

Możliwa metoda płatności poprzez system PayPal. Należy posiadać konto w systemie. Po wybraniu płatności PayPal zostaniesz przekierowyny na stronę systemu i poproszony o zalogowanie się.

1
Płatność kartą kredytową

Możesz łatwo i bezpiecznie zapłacić za pomocą swojej karty kredytowej. Akceptujemy europejskie karty Mastercards i Visa. Twoje zamówienie zostanie wysłane po otrzymaniu płatności. Jeśli anulujesz zamówienie i chcesz otrzymać zwrot pieniędzy, zwrócimy kwotę na kartę kredytową, która została użyta do pierwotnej płatności. Dane Twojej karty kredytowej są szyfrowane przy użyciu SSL, wysoce bezpiecznego systemu, który zapewnia bezpieczne płatności kartą kredytową. Pamiętaj, że może wystąpić krótkie opóźnienie w realizacji zamówienia lub możesz otrzymać powiadomienie "zamówienie zostało opłacone, ale nie ma go w naszym systemie", jest to spowodowane błędem technicznym po stronie Payone. Jeśli nie otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem zamówienia (sprawdź folder spam), skontaktuj się z nami natychmiast, abyśmy mogli aktywować Twoje zamówienie. Możesz skontaktować się z naszym zespołem Obsługi Klienta pod adresem info@gusti-leder.pl, a nasz zespół z przyjemnością pomoże rozwiązać Twój problem.

1

Zwroty / Wymiana / Naprawa

Nieopłacone/nieprawidłowo opłacone przesyłki pocztowe

Nieopłacona/nieprawidłowo opłacona poczta

Paczki wysłane bez numeru śledzenia lub dowodu płatności (paragon) nie będą zwracane.

1
Kiedy mogę zwrócić produkt?

Kiedy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zakup można zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Okres anulowania 14 dni, liczony jest od dnia, w którym ostatni towar zostanie dostarczony do klienta (np. W przypadku częściowej dostawy). 

Nasze prawo do odstąpienia od umowy możesz znaleźć tutaj.

1
Gdzie powinienem odesłać mój produkt?

Powinienem wysłać przedmiot z powrotem do Amazona czy Gusti Leder?

 To zależy od tego, gdzie kupiłeś przedmiot.

Jeśli złożyłeś zamówienie za pośrednictwem Amazon, sprawdź ich stronę w celu uzyskania dalszych szczegółów i zwróć zamówienie do Amazon.

Jeśli zamówiłeś produkt na naszej stronie internetowej Gusti Galanteria , z łatwością wydrukujesz etykietę zwrotną w miejscu śledzenia przesyłki.

Należy pamiętać, że przedmiotów z grawerem nie można zwrócić, ponieważ są one specjalnie dla Ciebie spersonalizowane i nie ma prawa do odstąpienia od umowy.

1
Koszt wysyki zwrotnej

Kto pokrywa koszt wysyłki zwrotnej?

Prosimy o kontakt z naszym zespołem Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej w celu uzyskania informacji na temat zwrotu przedmiotu: info@gusti-leder.pl.

Po skontaktowaniu się z nami w sprawie zwrotu przedmiotu, potwierdzimy Twój zwrot w ciągu okresu odstąpienia od umowy (14 dni). Przy żądaniu zwrotu należy podać powód, konkretny numer artykułu oraz numer zamówienia zwracanego artykułu.

Po zaakceptowaniu zwrotu podamy Ci adres naszego asystenta ds. zwrotów na terenie Polski. Należy wysłać artykuł na ten adres na własny koszt, który nie podlega zwrotowi, i poinformować nas o numerze śledzenia. Po otrzymaniu przez naszego asystenta zwróconego artykułu, otrzymamy potwierdzenie otrzymania artykułu i jego stanu.

Mamy wytyczne, które wykorzystujemy do kontroli jakości zwracanych artykułów. Następnie potwierdzimy stan artykułu i zwrócimy Ci koszt artykułu w oparciu o stan jakości.

1
Wymiana

Czy mogę wymienić produkt?

Niestety, nie oferujemy wymiany. Przyjmujemy jednak produkty, które zostały do nas zwrócone, jeśli są nieodpowiednie. Po otrzymaniu zwróconego produktu, zwrócimy Ci kwotę, którą zapłaciłeś za produkt(y). W czasie oczekiwania na zwrot pieniędzy sugerujemy złożenie nowego zamówienia na właściwy produkt. Pozwoli to na skrócenie czasu oczekiwania na nowy produkt (produkty). Nie rozliczamy różnicy między ceną prawidłowego i nieprawidłowego produktu (produktów).

1
Naprawa

Mój produkt Gusti Leather wymaga naprawy.

Czy powinienem go odesłać? Kto pokryje koszt naprawy?

Należy skontaktować się z info@gusti-leder.pl i opisać problem, załączając zdjęcia, jeśli to możliwe.

W większości przypadków Gusti Leder zaproponuje naprawę i pokryje jej koszt w ciągu 6 miesięcy od daty pierwotnego zakupu. Jeśli zakup został dokonany ponad 6 miesięcy temu lub jeśli usterka wynika z niewłaściwego obchodzenia się z produktem, może zostać naliczona opłata serwisowa. Nie udzielamy gwarancji na zamki błyskawiczne.

1

Zamówienia specjalne / Personalizacja produktu

Produkt personalizowany

Produkty personalizowane

Czy mogę zamówić spersonalizowane torby i akcesoria od Gusti Leder?

Tak!!! Oferujemy grawerowanie na niektórych produktach.

Na stronie produktów, które mogą zostać wygrawerowane, opcja "Wprowadź swój spersonalizowany tekst" jest wyświetlana powyżej przycisku "Dodaj do koszyka".

Jeśli chcesz zamówić więcej niż 30 grawerowanych produktów, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: info@gusti-leder.pl w celu uzyskania informacji na temat rabatu hurtowego.

Prosimy pamiętać, że nie oferujemy grawerowania logo ani obrazów. Grawerowanie nie może być zmienione po złożeniu zamówienia.

1
Zwrot spersonalizowanego produktu

Czy mogę zwrócić wygrawerowany przedmiot, jeśli mi się nie podoba?

 Niestety nie, ponieważ przedmioty grawerowane są spersonalizowane według indywidualnych kryteriów.

1

Pielęgnacja

Pielęgnacja - Gusti Leder Nature

Jak dbać o produkt Gusti Leder Nature?

Produkt Gusti Leder Nature można pielęgnować przy użyciu wosku pszczelego lub oleju słonecznikowego. Upewnij się, że nałożyłeś lekką, równą warstwę. Najpierw wypróbuj go na rogu przedmiotu, ponieważ może on przyciemnić skórę. 

Dlaczego na skórze są dziury lub zadrapania?

Do produkcji naszych produktów Gusti Leder Nature wykorzystujemy skóry kóz hodowanych na wolnym wybiegu. Oznacza to, że skóra może mieć małe zadrapania od drzew lub krzewów, na których kozy były hodowane, co dowodzi, jak bardzo naturalne są nasze produkty.

 Dlaczego mój produkt wygląda inaczej niż na stronie internetowej? 

Współpracujemy z różnymi producentami i małymi rodzinnymi firmami. Może to prowadzić do różnic w kolorze, odcieniu, szyciu i wewnętrznej podszewce. Każdy produkt jest jedyny w swoim rodzaju, a wszelkie różnice zostaną zaznaczone w opisie produktu. Niektóre z naszych produktów są również naturalnie barwione przy użyciu maku, szafranu i indygo, co również może prowadzić do niewielkich różnic w kolorze.

 Jak mogę chronić mój produkt przed deszczem?

Deszcz zazwyczaj nie ma negatywnego wpływu na nasze produkty skórzane. Sugerujemy jednak, aby chronić torbę przed wszelkimi niepotrzebnymi opadami lub wilgocią.

1
Pielęgnacja - Gusti Leder Studio

Jak dbać o produkt Gusti Leder Studio?

Wiedza na temat rodzaju skóry, z której wykonany jest produkt Gusti Leder Studio, to pierwszy krok do właściwej pielęgnacji. Do każdego rodzaju skóry, niezależnie od tego, czy jest to zamsz, skóra gładka czy szorstka, istnieje produkt pielęgnacyjny, który pomoże zachować miękkość i elastyczność Twojego produktu przez wiele lat. Produkty te można znaleźć w większości supermarketów lub sklepów obuwniczych. Zalecamy, aby po rozpakowaniu produktu użyć sprayu do impregnacji, który jest odpowiedni dla skóry.

Dlaczego mój produkt wygląda inaczej niż na stronie internetowej?

Nasze produkty ze studia Gusti Leder nie powinny się zbytnio różnić od zdjęć pokazanych na naszej stronie internetowej. Jednak skóra jest materiałem naturalnym i każda skóra jest niepowtarzalna. Jeśli masz jakieś uwagi lub pytania, skontaktuj się z nami pod adresem info@gusti-leder.pl

Jak mogę chronić mój produkt przed deszczem?

Deszcz zazwyczaj nie ma negatywnego wpływu na nasze produkty skórzane. Sugerujemy jednak chronić torbę przed wszelkimi zbędnymi opadami lub wilgocią oraz traktować ją środkiem pielęgnacyjnym dostosowanym do rodzaju skóry.

1
Zapach

Co mogę zrobić, aby zapach skóry był mniej wyczuwalny?

 Wszystkie produkty Gusti Leder Nature są garbowane przy użyciu materiałów pochodzenia roślinnego. Aby zmniejszyć niepożądany zapach, zaleca się częste użytkowanie produktu: zapach powinien się zmniejszyć lub zniknąć w ciągu 14 dni. Krótkoterminowym rozwiązaniem jest nałożenie produktu na bazie wosku pszczelego na powierzchnię skóry. W przypadku wszystkich produktów sugerujemy również umieszczenie perfumowanej poduszki / chusteczki w torbie. Niestety, zwykłe wietrzenie torby okazało się nieskuteczne.

1
Białe ślady

Czym są białe ślady na powierzchni skóry?

W rzadkich przypadkach białe plamy można zobaczyć na skórze naszych produktów Gusti Leder Nature. Są to ślady łoju/oleju ,który został użyty w procesie produkcyjnym i można je bardzo łatwo usunąć. Sugerujemy powolne podgrzewanie skóry i wycieranie jej czystą, suchą ściereczką. Należy pamiętać, że klienci są odpowiedzialni za wszelkie ślady, które powstały w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z naszymi produktami.

1

Zwroty i rabaty

Zwrot

Jak szybko otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrotu pieniędzy dokonujemy zazwyczaj w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwracanego przedmiotu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jeśli proces ten trwa dłużej. Upewnij się, że podałeś poprawne dane w formularzu zwrotu, aby pomóc nam przyspieszyć ten proces.

1
Zniżki dla sprzedawców

Czy mogę uzyskać zniżkę, jeśli jestem sprzedawcą / właścicielem sklepu?

Nie, nie oferujemy już rabatów dla sprzedawców. Przepraszamy za tę niedogodność.

1
Zniżka hurtowa

Czy mogę mieć zniżkę na zamówienia hurtowe?

W większości przypadków nie oferujemy rabatów hurtowych. Możemy jednak zaoferować zniżki przy zamówieniach powyżej 10 000 złotych.

Prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem info@gusti-leder.pl, jeśli chcesz kupić więcej niż 50 sztuk produktu.

1
VAT

Jak radzić sobie z podatkiem VAT?

Nasza oferta internetowa skierowana jest wyłącznie do osób prywatnych. Brak sprzedaży dla klientów komercyjnych.

1
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam swoje pytanie. przejdź do formularza kontaktowego