Najczęściej zadawane pytania

Wysyłka i dostawa

Wysyłka i dostawa

Kiedy zostanie wysłane i dostarczone moje zamówienie?

Po otrzymaniu zamówienia zwykle wysyłamy je w ciągu 1-2 dni roboczych.

Dostawa za pośrednictwem firmy UPS zazwyczaj trwa od 2 do 7 dni roboczych, a otrzymasz numer śledzenia, dzięki któremu będziesz mógł śledzić swoją przesyłkę.

1
Dostawa

Z jakimi dostawcami usług współpracuje Gusti Leder?

Oferujemy dwie metody wysyłki: dostawę przesyłkami UPS oraz Globalną Wysyłkę za pośrednictwem Deutsche Post.

Metoda Globalnej Wysyłki jest dedykowana małym, lekkim produktom indywidualnym. Przesyłki wysłane za pośrednictwem Globalnej Wysyłki nie są ubezpieczone, i jeśli wybierzesz tę metodę, nie otrzymasz numeru śledzenia. Listę cen za Globalną Wysyłkę możesz zobaczyć tutaj.

Jeśli wybierzesz dostawę przesyłkami UPS, Twoja paczka będzie ubezpieczona, a także otrzymasz numer śledzenia dla swojego zamówienia.

 

Gdzie mogę śledzić status dostawy mojego zamówienia?

Jeśli wybrałeś/aś jako metodę dostawy UPS Parcel Shipping, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem, gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane. W tej wiadomości e-mail znajdziesz numer śledzenia, przewidywaną datę dostawy oraz link do śledzenia zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś/aś tego e-maila, proszę sprawdź folder ze spamem lub niechcianymi wiadomościami.

1
Adres dostawy

Czy mogę wybrać dowolny adres dostawy?

Możesz podać swój adres zamieszkania lub też adres paczkomatu, sklepu z paczkami lub placówki pocztowej. Upewnij się, że podałeś prawidłowy adres dostawy podczas składania zamówienia, ponieważ adres dostawy nie może być zmieniony po wysłaniu przesyłki.

Jeśli zauważysz błąd w adresie dostawy po wysłaniu przesyłki, skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego.

Zauważ, że ponosisz odpowiedzialność za podanie prawidłowych danych dostawy podczas składania zamówienia. Jeśli otrzymamy nieprawidłowy adres dostawy i nie będziemy w stanie dostarczyć Twojego zamówienia, będziesz odpowiedzialny za złożenie nowego zamówienia i pokrycie dodatkowych kosztów.

1
Moje zamówienie nie dotarło

Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie nie dotarło?

Jeśli Twoje zamówienie nie dotrze w określonym przez nas terminie, skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem info@gusti-leder.pl podając numer zamówienia.

Niestety, nieodebrane lub niedostarczone przedmioty nie mogą zostać ponownie wysłane i zostaną zwrócone (po odjęciu ewentualnych opłat manipulacyjnych). Nie obejmuje to przedmiotów grawerowanych, ponieważ są one spersonalizowane. W razie jakichkolwiek pytań zawsze możesz skontaktować się z naszym działem Obsługi Klienta drogą mailową.

1

Metody płatności

Metody płatności

Jak mogę zapłacić za produkty Gusti Leder?

Mamy kilka dostępnych opcji płatności: 

  • PayPal
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • Karta kredytowa (Mastercard, Visa, American Express)
  • PW24
  • Bon towarowy

Upewnij się, że wybrałeś właściwą metodę płatności podczas składania zamówienia, aby uniknąć niepotrzebnych opóźnień w jego realizacji.

Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi. Twoja płatność może nie zostać zatwierdzona lub mogło wystąpić techniczne problem.

1
PayPal

PayPal

Możesz bezpiecznie i szybko płacić z PayPal. Po zakończeniu procesu zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayPal. Jeśli jesteś już klientem PayPal, możesz zalogować się tam z danymi użytkownika i potwierdzić płatność. Jeśli jesteś nowym klientem PayPal, możesz zalogować się jako gość lub otworzyć konto PayPal, a następnie potwierdzić płatność. Gdy płatność zostanie potwierdzona przez Paypal, przesyłka zostanie wysłana do Ciebie. Jeśli nie będziesz zadowolony z produktu i odstąpisz od umowy, kwota zostanie zwrócona na konto Paypal.

1
Płatność kartą kredytową

Możesz łatwo i bezpiecznie zapłacić za pomocą swojej karty kredytowej. Akceptujemy europejskie karty Mastercards i Visa. Twoje zamówienie zostanie wysłane po otrzymaniu płatności. Jeśli anulujesz zamówienie i chcesz otrzymać zwrot pieniędzy, zwrócimy kwotę na kartę kredytową, która została użyta do pierwotnej płatności. Dane Twojej karty kredytowej są szyfrowane przy użyciu SSL, wysoce bezpiecznego systemu, który zapewnia bezpieczne płatności kartą kredytową. Pamiętaj, że może wystąpić krótkie opóźnienie w realizacji zamówienia lub możesz otrzymać powiadomienie "zamówienie zostało opłacone, ale nie ma go w naszym systemie", jest to spowodowane błędem technicznym po stronie Payone. Jeśli nie otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem zamówienia (sprawdź folder spam), skontaktuj się z nami natychmiast, abyśmy mogli aktywować Twoje zamówienie. Możesz skontaktować się z naszym zespołem Obsługi Klienta pod adresem info@gusti-leder.pl, a nasz zespół z przyjemnością pomoże rozwiązać Twój problem.

 

1
Przelewy24

Przelewy24 to system płatności online, który pozwala na dokonywanie szybkich płatności za zakupy. Dzięki płatnościom za pomocą platformy Przelewy24, możesz bezproblemowo dokonać płatności z konta bankowego lub karty kredytowej.

1
Google Pay

Google Pay

Google Pay to szybki i łatwy sposób płacenia za pomocą karty kredytowej zapisanej w twoim koncie Google. Możesz wybrać Google Pay jako metodę płatności podczas zakupów online na naszej stronie internetowej. Kiedy jesteś na stronie płatności, po prostu kliknij przycisk Google Pay jako swoją metodę płatności i wypełnij wymagane dane. Po potwierdzeniu zamówienia, dostawa zostanie wysłana. Jeśli anulujesz swoje zamówienie, otrzymasz zwrot środków na swoje konto Google Pay.

1
Apple Pay

Apple Pay

Możesz również zapłacić za swoje zamówienia na swoim iPhonie za pomocą Apple Pay. Wybierz metodę płatności Apple Pay w obszarze kasy, a następnie zostaniesz przekierowany bezpośrednio do Apple Pay na swoim iPhonie w ostatnim kroku procesu składania zamówienia. Potwierdź zapisane szczegóły płatności tutaj i sfinalizuj zakup. Jak tylko otrzymamy Twoją płatność, przesyłka zostanie wysłana. Jeśli zdecydujesz się zwrócić przedmiot, płatność zostanie zwrócona na podane dane Apple Pay.

1
Bon towarowy

Jak mogę zrealizować mój voucher?

Kupon można wykorzystać podczas składania zamówienia. Wystarczy wprowadzić kod w drugim etapie procesu zamówienia (metoda płatności). Następnie kliknij strzałkę po prawej stronie, aby aktywować kupon. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie informacyjnej: Jak wykorzystać mój kupon? 

Jak dowiedzieć się, czy mój kupon został wykorzystany?

Nowa cena zamówienia zostanie wyświetlona w koszyku zakupowym oraz na potwierdzeniu zamówienia.

Czy muszę wpisać kod kuponu dokładnie tak, jak jest to widoczne na kuponie?

Tak! Prosimy wprowadzić kod kuponu dokładnie tak, jak jest to widoczne na kuponie (łącznie z wielkimi i małymi literami).

Czy mogę użyć mojego kuponu więcej niż raz?

Kupon można użyć tylko raz.

Czy mogę użyć kilku kuponów w jednym zamówieniu?

Możesz użyć tylko jednego kuponu na jedno zamówienie.

Mój kupon nie działa, co powinienem zrobić?

Sprawdź, czy wprowadziłeś kod kuponu poprawnie (dokładnie tak, jak jest to widoczne na kuponie). Jeśli to zrobiłeś, a voucher nadal nie działa, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej pod adresem info@gusti-leder.pl.

1

Zwroty / Wymiana / Naprawa

Kiedy mogę zwrócić produkt?

Kiedy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zakup można zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Okres anulowania 14 dni, liczony jest od dnia, w którym ostatni towar zostanie dostarczony do klienta (np. W przypadku częściowej dostawy). 

Nasze prawo do odstąpienia od umowy możesz znaleźć tutaj.

 

Czy mogę zwrócić wszystkie produkty z jednego zamówienia jedną przesyłką, nawet jeśli zostały dostarczone w kilku paczkach?

Tak. Prosimy wypełnić wszystkie odpowiednie formularze zwrotu i dołączyć je do paczki.

Należy zauważyć, że produkty z grawerem nie mogą być zwracane, ponieważ nie są objęte naszą polityką anulowania zamówienia.

1
Koszt wysyki zwrotnej

Jakie koszty ponoszą klienci przy zwrocie produktu?

Zwrot z Polski:

Przy korzystaniu z etykiety zwrotnej w naszym portalu zwrotów nie generowane są dodatkowe koszty. Prosimy o skorzystanie z tej oferty, ponieważ przy paczkach z własnym opłatami za przesyłkę nie jest możliwe uzyskanie zwrotu kosztów zwrotu.

Nasz portal zwrotów znajdziesz tutaj: KLIK

Okres zwrotu wynosi 14 dni! Po tym terminie nie jest już możliwe utworzenie etykiety zwrotnej! Zwrot towaru nie będzie już możliwy!

 

Gdzie mogę uzyskać etykietę zwrotną?

Chcesz zwrócić jeden lub więcej produktów z Twojego zamówienia? Możesz zwrócić poszczególne przedmioty z Twojego zamówienia tutaj. Przykro nam, że chcesz zwrócić swoje produkty, ale chętnie Ci pomożemy.

Nasz portal zwrotów znajdziesz tutaj: KLIK

Prosimy zauważyć, że produkty z grawerem nie mogą być zwracane, ponieważ nie są objęte naszą polityką anulowania.

1
Wymiana

Czy mogę wymienić przedmiot w moim zamówieniu?

Niestety, nie oferujemy wymiany towaru. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz zwrócić swoje produkty. Po otrzymaniu zwróconych produktów zwrócimy kwotę zakupu. W międzyczasie możesz zamówić nowe produkty, dzięki czemu nie musisz czekać, aż zwrócimy środki z Twojego zamówienia. Niestety nie możemy zrekompensować różnicy w cenie produktów.

Nasz portal zwrotów znajdziesz tutaj: KLIK

1
Naprawa

Mój produkt Gusti Leather wymaga naprawy.

Czy powinienem go odesłać? Kto pokryje koszt naprawy?

Należy skontaktować się z info@gusti-leder.pl i opisać problem, załączając zdjęcia, jeśli to możliwe.

W większości przypadków Gusti Leder zaproponuje naprawę i pokryje jej koszt w ciągu 6 miesięcy od daty pierwotnego zakupu. Jeśli zakup został dokonany ponad 6 miesięcy temu lub jeśli usterka wynika z niewłaściwego obchodzenia się z produktem, może zostać naliczona opłata serwisowa. Nie udzielamy gwarancji na zamki błyskawiczne.

Nie dokonujemy napraw przedmiotów w naszym magazynie w UE, ponieważ może to być kosztowne zarówno dla Ciebie, jak i dla nas ze względu na opłaty celne. Po zbadaniu uszkodzonego przedmiotu na podstawie zdjęć, zaoferujemy zniżkę lub lokalną naprawę. Decyzja ta jest podejmowana indywidualnie. Prosimy o kontakt mailowy pod adresem info@gusti-leder.pl w celu uzyskania więcej szczegółów.

1

Zamówienia specjalne / Personalizacja produktu

Produkt personalizowany

Produkty personalizowane

Czy mogę zamówić spersonalizowane torby i akcesoria od Gusti Leder?

Tak!!! Oferujemy grawerowanie na niektórych produktach.

Na stronie produktów, które mogą zostać wygrawerowane, opcja "Wprowadź swój spersonalizowany tekst" jest wyświetlana powyżej przycisku "Dodaj do koszyka".

Jeśli chcesz zamówić więcej niż 30 grawerowanych produktów, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: info@gusti-leder.pl w celu uzyskania informacji na temat rabatu hurtowego.

Prosimy pamiętać, że nie oferujemy grawerowania logo ani obrazów. Grawerowanie nie może być zmienione po złożeniu zamówienia. Czcionka ozdobna nie wykonuje polskich znaków i zostanie zmieniona na inną, jeśli polskie znaki się pojawią.

1
Zwrot spersonalizowanego produktu

Czy mogę zwrócić wygrawerowany przedmiot, jeśli mi się nie podoba?

 Niestety nie, ponieważ przedmioty grawerowane są spersonalizowane według indywidualnych kryteriów.

1

Pielęgnacja

Pielęgnacja - Gusti Leder Nature

Jak dbać o produkt Gusti Leder Nature?

Produkt Gusti Leder Nature można pielęgnować przy użyciu wosku pszczelego lub oleju słonecznikowego. Upewnij się, że nałożyłeś lekką, równą warstwę. Najpierw wypróbuj go na rogu przedmiotu, ponieważ może on przyciemnić skórę. 

Dlaczego na skórze są dziury lub zadrapania?

Do produkcji naszych produktów Gusti Leder Nature wykorzystujemy skóry kóz hodowanych na wolnym wybiegu. Oznacza to, że skóra może mieć małe zadrapania od drzew lub krzewów, na których kozy były hodowane, co dowodzi, jak bardzo naturalne są nasze produkty.

 Dlaczego mój produkt wygląda inaczej niż na stronie internetowej? 

Współpracujemy z różnymi producentami i małymi rodzinnymi firmami. Może to prowadzić do różnic w kolorze, odcieniu, szyciu i wewnętrznej podszewce. Każdy produkt jest jedyny w swoim rodzaju, a wszelkie różnice zostaną zaznaczone w opisie produktu. Niektóre z naszych produktów są również naturalnie barwione przy użyciu maku, szafranu i indygo, co również może prowadzić do niewielkich różnic w kolorze.

 Jak mogę chronić mój produkt przed deszczem?

Deszcz zazwyczaj nie ma negatywnego wpływu na nasze produkty skórzane. Sugerujemy jednak, aby chronić torbę przed wszelkimi niepotrzebnymi opadami lub wilgocią.

1
Pielęgnacja - Gusti Leder Studio

Jak dbać o produkt Gusti Leder Studio?

Wiedza na temat rodzaju skóry, z której wykonany jest produkt Gusti Leder Studio, to pierwszy krok do właściwej pielęgnacji. Do każdego rodzaju skóry, niezależnie od tego, czy jest to zamsz, skóra gładka czy szorstka, istnieje produkt pielęgnacyjny, który pomoże zachować miękkość i elastyczność Twojego produktu przez wiele lat. Produkty te można znaleźć w większości supermarketów lub sklepów obuwniczych. Zalecamy, aby po rozpakowaniu produktu użyć sprayu do impregnacji, który jest odpowiedni dla skóry.

Dlaczego mój produkt wygląda inaczej niż na stronie internetowej?

Nasze produkty ze studia Gusti Leder nie powinny się zbytnio różnić od zdjęć pokazanych na naszej stronie internetowej. Jednak skóra jest materiałem naturalnym i każda skóra jest niepowtarzalna. Jeśli masz jakieś uwagi lub pytania, skontaktuj się z nami pod adresem info@gusti-leder.pl

Jak mogę chronić mój produkt przed deszczem?

Deszcz zazwyczaj nie ma negatywnego wpływu na nasze produkty skórzane. Sugerujemy jednak chronić torbę przed wszelkimi zbędnymi opadami lub wilgocią oraz traktować ją środkiem pielęgnacyjnym dostosowanym do rodzaju skóry.

1
Zapach

Co mogę zrobić, aby zapach skóry był mniej wyczuwalny?

 Wszystkie produkty Gusti Leder Nature są garbowane przy użyciu materiałów pochodzenia roślinnego. Aby zmniejszyć niepożądany zapach, zaleca się częste użytkowanie produktu: zapach powinien się zmniejszyć lub zniknąć w ciągu 14 dni. Krótkoterminowym rozwiązaniem jest nałożenie produktu na bazie wosku pszczelego na powierzchnię skóry. W przypadku wszystkich produktów sugerujemy również umieszczenie perfumowanej poduszki / chusteczki w torbie. Niestety, zwykłe wietrzenie torby okazało się nieskuteczne.

1
Białe ślady

Czym są białe ślady na powierzchni skóry?

W rzadkich przypadkach białe plamy można zobaczyć na skórze naszych produktów Gusti Leder Nature. Są to ślady łoju/oleju ,który został użyty w procesie produkcyjnym i można je bardzo łatwo usunąć. Sugerujemy powolne podgrzewanie skóry i wycieranie jej czystą, suchą ściereczką. Należy pamiętać, że klienci są odpowiedzialni za wszelkie ślady, które powstały w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z naszymi produktami.

1

Zwroty i rabaty

Zwrot

Jak szybko otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrotu pieniędzy dokonujemy zazwyczaj w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwracanego przedmiotu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jeśli proces ten trwa dłużej. Upewnij się, że podałeś poprawne dane w formularzu zwrotu, aby pomóc nam przyspieszyć ten proces.

1
Zniżki dla sprzedawców

Czy mogę uzyskać zniżkę, jeśli jestem sprzedawcą / właścicielem sklepu?

Nie, nie oferujemy już rabatów dla sprzedawców. Przepraszamy za tę niedogodność.

1
Zniżka hurtowa

Czy mogę mieć zniżkę na zamówienia hurtowe?

W większości przypadków nie oferujemy rabatów hurtowych. Możemy jednak zaoferować zniżki przy zamówieniach powyżej 10 000 złotych.

Prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem info@gusti-leder.pl, jeśli chcesz kupić więcej niż 50 sztuk produktu.

1
VAT

Jak radzić sobie z podatkiem VAT?

Nasza oferta internetowa skierowana jest wyłącznie do osób prywatnych. Brak sprzedaży dla klientów komercyjnych.

1
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam swoje pytanie. przejdź do formularza kontaktowego
gusti-leder.de Reviews with ekomi.de