Najczęściej zadawane pytania
Wysyłka i dostawa
Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?
Twoje zamówienie zostanie wysłane jak tylko otrzymamy za nie zapłatę. W przypadku płatności PayPal lub NATYCHMIASTOWY przelew, Twoje zamówienie zostanie wysłane po złożeniu zamówienia. W przypadku płatności przelewem bankowym, zamówienie zostanie wysłane natychmiast po otrzymaniu przez nas płatności. Należy pamiętać, że aktywacja zamówień dokonanych za pomocą przelewu bankowego może potrwać od 5 do 7 dni.
Z jakimi dostawcami usług współpracuje Gusti Leder?
Oferujemy dwie metody wysyłki: dostawę przesyłkami UPS oraz Globalną Wysyłkę za pośrednictwem Deutsche Post.
Metoda Globalnej Wysyłki jest dedykowana małym, lekkim produktom indywidualnym. Przesyłki wysłane za pośrednictwem Globalnej Wysyłki nie są ubezpieczone, i jeśli wybierzesz tę metodę, nie otrzymasz numeru śledzenia. Listę cen za Globalną Wysyłkę możesz zobaczyć tutaj.
Jeśli wybierzesz dostawę przesyłkami UPS, Twoja paczka będzie ubezpieczona, a także otrzymasz numer śledzenia dla swojego zamówienia.
Gdzie mogę śledzić status dostawy mojego zamówienia?
Jeśli wybrałeś/aś jako metodę dostawy UPS Parcel Shipping, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem, gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane. W tej wiadomości e-mail znajdziesz numer śledzenia, przewidywaną datę dostawy oraz link do śledzenia zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś/aś tego e-maila, proszę sprawdź folder ze spamem lub niechcianymi wiadomościami.
Czy mogę wybrać dowolny adres dostawy?
Możesz wpisać adres skrytki pocztowej, paczkomatu lub oddziału poczty. Upewnij się, że adres dostawy jest prawidłowy. Jeśli paczka zaginie lub będzie miała błędne dane, nie możemy ponosić odpowiedzialności za jej zwrot.
Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu około 5 do 7 dni roboczych w przypadku UPS lub 10 do 15 dni w przypadku Deutsche Post. Zamówienia zawierające elementy grawerowane wymagają dodatkowo od 1 do 2 dni roboczych.
Czy po nieudanej próbie doręczenia, z powodu źle podanego adresu dostawy, będzie ponowna próba doręczenia?
Nasi klienci są odpowiedzialni za wprowadzenie prawidłowych danych podczas składania zamówienia. Jeśli otrzymany przez nas adres dostawy jest nieprawidłowy i zamówienie nie może zostać pomyślnie dostarczone, klient jest odpowiedzialny za złożenie nowego zamówienia. Wszelkie dodatkowe koszty ponosi również klient.
Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie nie dotarło?
Jeśli Twoje zamówienie nie dotrze w określonym przez nas terminie, skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem info@gusti-leder.pl podając numer zamówienia.
Niestety, nieodebrane lub niedostarczone przedmioty nie mogą zostać ponownie wysłane i zostaną zwrócone (po odjęciu ewentualnych opłat manipulacyjnych). Nie obejmuje to przedmiotów grawerowanych, ponieważ są one spersonalizowane. W razie jakichkolwiek pytań zawsze możesz skontaktować się z naszym działem Obsługi Klienta drogą mailową.