Najczęściej zadawane pytania

Zwroty / Wymiana / Naprawa

Nieopłacone/nieprawidłowo opłacone przesyłki pocztowe

Nieopłacona/nieprawidłowo opłacona poczta

Paczki wysłane bez numeru śledzenia lub dowodu płatności (paragon) nie będą zwracane.

1
Kiedy mogę zwrócić produkt?

Kiedy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zakup można zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Okres anulowania 14 dni, liczony jest od dnia, w którym ostatni towar zostanie dostarczony do klienta (np. W przypadku częściowej dostawy). 

Nasze prawo do odstąpienia od umowy możesz znaleźć tutaj.

1
Gdzie powinienem odesłać mój produkt?

Powinienem wysłać przedmiot z powrotem do Amazona czy Gusti Leder?

 To zależy od tego, gdzie kupiłeś przedmiot.

Jeśli złożyłeś zamówienie za pośrednictwem Amazon, sprawdź ich stronę w celu uzyskania dalszych szczegółów i zwróć zamówienie do Amazon.

Jeśli zamówiłeś produkt na naszej stronie internetowej Gusti Galanteria , z łatwością wydrukujesz etykietę zwrotną w miejscu śledzenia przesyłki.

Należy pamiętać, że przedmiotów z grawerem nie można zwrócić, ponieważ są one specjalnie dla Ciebie spersonalizowane i nie ma prawa do odstąpienia od umowy.

1
Koszt wysyki zwrotnej

Kto pokrywa koszt wysyłki zwrotnej?

Zwroty z Polski: Jeśli użyjesz naszej etykiety zwrotnej w naszym portalu zwrotów, naliczymy koszt zwrotu w wysokości 15,50 zł.

Mamy wytyczne, które wykorzystujemy do kontroli jakości zwracanych artykułów. Następnie potwierdzamy stan artykułu i zwracamy Ci koszt artykułu w oparciu o stan jakości.

1
Wymiana

Czy mogę wymienić produkt?

Niestety, nie oferujemy wymiany. Przyjmujemy jednak produkty, które zostały do nas zwrócone, jeśli są nieodpowiednie. Po otrzymaniu zwróconego produktu, zwrócimy Ci kwotę, którą zapłaciłeś za produkt(y). W czasie oczekiwania na zwrot pieniędzy sugerujemy złożenie nowego zamówienia na właściwy produkt. Pozwoli to na skrócenie czasu oczekiwania na nowy produkt (produkty). Nie rozliczamy różnicy między ceną prawidłowego i nieprawidłowego produktu (produktów).

1
Naprawa

Mój produkt Gusti Leather wymaga naprawy.

Czy powinienem go odesłać? Kto pokryje koszt naprawy?

Należy skontaktować się z info@gusti-leder.pl i opisać problem, załączając zdjęcia, jeśli to możliwe.

W większości przypadków Gusti Leder zaproponuje naprawę i pokryje jej koszt w ciągu 6 miesięcy od daty pierwotnego zakupu. Jeśli zakup został dokonany ponad 6 miesięcy temu lub jeśli usterka wynika z niewłaściwego obchodzenia się z produktem, może zostać naliczona opłata serwisowa. Nie udzielamy gwarancji na zamki błyskawiczne.

1
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam swoje pytanie. przejdź do formularza kontaktowego