Najczęściej zadawane pytania

Zwroty / Wymiana / Naprawa

Nieopłacone/nieprawidłowo opłacone przesyłki pocztowe

Nieopłacona/nieprawidłowo opłacona poczta

Paczki wysłane bez numeru śledzenia lub dowodu płatności (paragon) nie będą zwracane.

1
Kiedy mogę zwrócić produkt?

Kiedy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zakup można zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Okres anulowania 14 dni, liczony jest od dnia, w którym ostatni towar zostanie dostarczony do klienta (np. W przypadku częściowej dostawy). 

Nasze prawo do odstąpienia od umowy możesz znaleźć tutaj.

 

Czy mogę zwrócić wszystkie produkty z jednego zamówienia jedną przesyłką, nawet jeśli zostały dostarczone w kilku paczkach?

Tak. Prosimy wypełnić wszystkie odpowiednie formularze zwrotu i dołączyć je do paczki.

Należy zauważyć, że produkty z grawerem nie mogą być zwracane, ponieważ nie są objęte naszą polityką anulowania zamówienia.

1
Gdzie powinienem odesłać mój produkt?

Powinienem wysłać przedmiot z powrotem do Amazona czy Gusti Leder?

 To zależy od tego, gdzie kupiłeś przedmiot.

Jeśli złożyłeś zamówienie za pośrednictwem Amazon, sprawdź ich stronę w celu uzyskania dalszych szczegółów i zwróć zamówienie do Amazon.

Jeśli zamówiłeś produkt na naszej stronie internetowej Gusti Galanteria , z łatwością wydrukujesz etykietę zwrotną w miejscu śledzenia przesyłki.

Należy pamiętać, że przedmiotów z grawerem nie można zwrócić, ponieważ są one specjalnie dla Ciebie spersonalizowane i nie ma prawa do odstąpienia od umowy.

1
Koszt wysyki zwrotnej

Jakie koszty ponoszą klienci przy zwrocie produktu?

Zwrot z Polski:

Przy korzystaniu z etykiety zwrotnej w naszym portalu zwrotów nie generowane są dodatkowe koszty. Prosimy o skorzystanie z tej oferty, ponieważ przy paczkach z własnym opłatami za przesyłkę nie jest możliwe uzyskanie zwrotu kosztów zwrotu.

Nasz portal zwrotów znajdziesz tutaj: KLIK

Okres zwrotu wynosi 14 dni! Po tym terminie nie jest już możliwe utworzenie etykiety zwrotnej! Zwrot towaru nie będzie już możliwy!

 

Gdzie mogę uzyskać etykietę zwrotną?

Chcesz zwrócić jeden lub więcej produktów z Twojego zamówienia? Możesz zwrócić poszczególne przedmioty z Twojego zamówienia tutaj. Przykro nam, że chcesz zwrócić swoje produkty, ale chętnie Ci pomożemy.

Nasz portal zwrotów znajdziesz tutaj: KLIK

Prosimy zauważyć, że produkty z grawerem nie mogą być zwracane, ponieważ nie są objęte naszą polityką anulowania.

1
Wymiana

Czy mogę wymienić przedmiot w moim zamówieniu?

Niestety, nie oferujemy wymiany towaru. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz zwrócić swoje produkty. Po otrzymaniu zwróconych produktów zwrócimy kwotę zakupu. W międzyczasie możesz zamówić nowe produkty, dzięki czemu nie musisz czekać, aż zwrócimy środki z Twojego zamówienia. Niestety nie możemy zrekompensować różnicy w cenie produktów.

1
Naprawa

Mój produkt Gusti Leather wymaga naprawy.

Czy powinienem go odesłać? Kto pokryje koszt naprawy?

Należy skontaktować się z info@gusti-leder.pl i opisać problem, załączając zdjęcia, jeśli to możliwe.

W większości przypadków Gusti Leder zaproponuje naprawę i pokryje jej koszt w ciągu 6 miesięcy od daty pierwotnego zakupu. Jeśli zakup został dokonany ponad 6 miesięcy temu lub jeśli usterka wynika z niewłaściwego obchodzenia się z produktem, może zostać naliczona opłata serwisowa. Nie udzielamy gwarancji na zamki błyskawiczne.

1
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam swoje pytanie. przejdź do formularza kontaktowego
gusti-leder.de Reviews with ekomi.de