Najczęściej zadawane pytania

Metody płatności

Metody płatności

Jak mogę zapłacić za produkty Gusti Leder?

Mamy kilka dostępnych opcji płatności: 

  • PayPal
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • Karta kredytowa (Mastercard, Visa, American Express)
  • PW24
  • Bon towarowy

Upewnij się, że wybrałeś właściwą metodę płatności podczas składania zamówienia, aby uniknąć niepotrzebnych opóźnień w jego realizacji.

Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi. Twoja płatność może nie zostać zatwierdzona lub mogło wystąpić techniczne problem.

1
PayPal

PayPal

Możesz bezpiecznie i szybko płacić z PayPal. Po zakończeniu procesu zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayPal. Jeśli jesteś już klientem PayPal, możesz zalogować się tam z danymi użytkownika i potwierdzić płatność. Jeśli jesteś nowym klientem PayPal, możesz zalogować się jako gość lub otworzyć konto PayPal, a następnie potwierdzić płatność. Gdy płatność zostanie potwierdzona przez Paypal, przesyłka zostanie wysłana do Ciebie. Jeśli nie będziesz zadowolony z produktu i odstąpisz od umowy, kwota zostanie zwrócona na konto Paypal.

1
Płatność kartą kredytową

Możesz łatwo i bezpiecznie zapłacić za pomocą swojej karty kredytowej. Akceptujemy europejskie karty Mastercards i Visa. Twoje zamówienie zostanie wysłane po otrzymaniu płatności. Jeśli anulujesz zamówienie i chcesz otrzymać zwrot pieniędzy, zwrócimy kwotę na kartę kredytową, która została użyta do pierwotnej płatności. Dane Twojej karty kredytowej są szyfrowane przy użyciu SSL, wysoce bezpiecznego systemu, który zapewnia bezpieczne płatności kartą kredytową. Pamiętaj, że może wystąpić krótkie opóźnienie w realizacji zamówienia lub możesz otrzymać powiadomienie "zamówienie zostało opłacone, ale nie ma go w naszym systemie", jest to spowodowane błędem technicznym po stronie Payone. Jeśli nie otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem zamówienia (sprawdź folder spam), skontaktuj się z nami natychmiast, abyśmy mogli aktywować Twoje zamówienie. Możesz skontaktować się z naszym zespołem Obsługi Klienta pod adresem info@gusti-leder.pl, a nasz zespół z przyjemnością pomoże rozwiązać Twój problem.

 

1
Przelewy24

Przelewy24 to system płatności online, który pozwala na dokonywanie szybkich płatności za zakupy. Dzięki płatnościom za pomocą platformy Przelewy24, możesz bezproblemowo dokonać płatności z konta bankowego lub karty kredytowej.

1
Google Pay

Google Pay

Google Pay to szybki i łatwy sposób płacenia za pomocą karty kredytowej zapisanej w twoim koncie Google. Możesz wybrać Google Pay jako metodę płatności podczas zakupów online na naszej stronie internetowej. Kiedy jesteś na stronie płatności, po prostu kliknij przycisk Google Pay jako swoją metodę płatności i wypełnij wymagane dane. Po potwierdzeniu zamówienia, dostawa zostanie wysłana. Jeśli anulujesz swoje zamówienie, otrzymasz zwrot środków na swoje konto Google Pay.

1
Apple Pay

Apple Pay

Możesz również zapłacić za swoje zamówienia na swoim iPhonie za pomocą Apple Pay. Wybierz metodę płatności Apple Pay w obszarze kasy, a następnie zostaniesz przekierowany bezpośrednio do Apple Pay na swoim iPhonie w ostatnim kroku procesu składania zamówienia. Potwierdź zapisane szczegóły płatności tutaj i sfinalizuj zakup. Jak tylko otrzymamy Twoją płatność, przesyłka zostanie wysłana. Jeśli zdecydujesz się zwrócić przedmiot, płatność zostanie zwrócona na podane dane Apple Pay.

1
Bon towarowy

Jak mogę zrealizować mój voucher?

Kupon można wykorzystać podczas składania zamówienia. Wystarczy wprowadzić kod w drugim etapie procesu zamówienia (metoda płatności). Następnie kliknij strzałkę po prawej stronie, aby aktywować kupon. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie informacyjnej: Jak wykorzystać mój kupon? 

Jak dowiedzieć się, czy mój kupon został wykorzystany?

Nowa cena zamówienia zostanie wyświetlona w koszyku zakupowym oraz na potwierdzeniu zamówienia.

Czy muszę wpisać kod kuponu dokładnie tak, jak jest to widoczne na kuponie?

Tak! Prosimy wprowadzić kod kuponu dokładnie tak, jak jest to widoczne na kuponie (łącznie z wielkimi i małymi literami).

Czy mogę użyć mojego kuponu więcej niż raz?

Kupon można użyć tylko raz.

Czy mogę użyć kilku kuponów w jednym zamówieniu?

Możesz użyć tylko jednego kuponu na jedno zamówienie.

Mój kupon nie działa, co powinienem zrobić?

Sprawdź, czy wprowadziłeś kod kuponu poprawnie (dokładnie tak, jak jest to widoczne na kuponie). Jeśli to zrobiłeś, a voucher nadal nie działa, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej pod adresem info@gusti-leder.pl.

1
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam swoje pytanie. przejdź do formularza kontaktowego
gusti-leder.de Reviews with ekomi.de