Wysyłka i dostawa

Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie nie dotarło?
Jeśli Twoje zamówienie nie dotrze w określonym przez nas terminie, skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem info@gusti-leder.pl podając numer zamówienia.
Niestety, nieodebrane lub niedostarczone przedmioty nie mogą zostać ponownie wysłane i zostaną zwrócone (po odjęciu ewentualnych opłat manipulacyjnych). Nie obejmuje to przedmiotów grawerowanych, ponieważ są one spersonalizowane. W razie jakichkolwiek pytań zawsze możesz skontaktować się z naszym działem Obsługi Klienta drogą mailową.
Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie nie dotarło?
Jeśli Twoje zamówienie nie dotrze w określonym przez nas terminie, skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem info@gusti-leder.pl podając numer zamówienia.
Niestety, nieodebrane lub niedostarczone przedmioty nie mogą zostać ponownie wysłane i zostaną zwrócone (po odjęciu ewentualnych opłat manipulacyjnych). Nie obejmuje to przedmiotów grawerowanych, ponieważ są one spersonalizowane. W razie jakichkolwiek pytań zawsze możesz skontaktować się z naszym działem Obsługi Klienta drogą mailową.
Czy mogę wybrać dowolny adres dostawy?

Możesz podać swój adres zamieszkania lub też adres paczkomatu, sklepu z paczkami lub placówki pocztowej. Upewnij się, że podałeś prawidłowy adres dostawy podczas składania zamówienia, ponieważ adres dostawy nie może być zmieniony po wysłaniu przesyłki.
Jeśli zauważysz błąd w adresie dostawy po wysłaniu przesyłki, skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego.
Zauważ, że ponosisz odpowiedzialność za podanie prawidłowych danych dostawy podczas składania zamówienia. Jeśli otrzymamy nieprawidłowy adres dostawy i nie będziemy w stanie dostarczyć Twojego zamówienia, będziesz odpowiedzialny za złożenie nowego zamówienia i pokrycie dodatkowych kosztów.
Z jakimi dostawcami usług współpracuje Gusti Leder?

Oferujemy dwie metody wysyłki: dostawę przesyłkami UPS oraz Globalną Wysyłkę za pośrednictwem Deutsche Post.
Metoda Globalnej Wysyłki jest dedykowana małym, lekkim produktom indywidualnym. Przesyłki wysłane za pośrednictwem Globalnej Wysyłki nie są ubezpieczone, i jeśli wybierzesz tę metodę, nie otrzymasz numeru śledzenia. Listę cen za Globalną Wysyłkę możesz zobaczyć tutaj. Jeśli wybierzesz dostawę przesyłkami UPS, Twoja paczka będzie ubezpieczona, a także otrzymasz numer śledzenia dla swojego zamówienia.
Gdzie mogę śledzić status dostawy mojego zamówienia?
Jeśli wybrałeś/aś jako metodę dostawy UPS Parcel Shipping, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem, gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane. W tej wiadomości e-mail znajdziesz numer śledzenia, przewidywaną datę dostawy oraz link do śledzenia zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś/aś tego e-maila, proszę sprawdź folder ze spamem lub niechcianymi wiadomościami.
Kiedy zostanie wysłane i dostarczone moje zamówienie?
Po otrzymaniu zamówienia zwykle wysyłamy je w ciągu 1-2 dni roboczych. Dostawa za pośrednictwem firmy UPS zazwyczaj trwa od 2 do 7 dni roboczych, a otrzymasz numer śledzenia, dzięki któremu będziesz mógł śledzić swoją przesyłkę.