Najczęściej zadawane pytania

Wysyłka i dostawa

Realizacja zamówienia

Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Twoje zamówienie zostanie wysłane jak tylko otrzymamy za nie zapłatę. W przypadku płatności PayPal lub NATYCHMIASTOWY przelew, Twoje zamówienie zostanie wysłane po złożeniu zamówienia. W przypadku płatności przelewem bankowym, zamówienie zostanie wysłane natychmiast po otrzymaniu przez nas płatności. Należy pamiętać, że aktywacja zamówień dokonanych za pomocą przelewu bankowego może potrwać od 5 do 7 dni.

1
Śledzenie przesyłek

Jak mogę monitorować status mojej przesyłki?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem. W tej wiadomości znajdziesz szczegóły dotyczące dostawy, w tym: numer śledzenia, nazwę firmy kurierskiej, przewidywaną datę dostawy, a także link do śledzenia zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś tej wiadomości, sprawdź folder spamu lub kosz.

1
Adres dostawy

Czy mogę wybrać dowolny adres dostawy?

Możesz wpisać adres skrytki pocztowej, paczkomatu lub oddziału poczty. Upewnij się, że adres dostawy jest prawidłowy. Jeśli paczka zaginie lub będzie miała błędne dane, nie możemy ponosić odpowiedzialności za jej zwrot.

1
Czas wysyłki

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

 Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu około 5 do 7 dni roboczych w przypadku UPS lub 10 do 15 dni w przypadku Deutsche Post. Zamówienia zawierające elementy grawerowane wymagają dodatkowo od 1 do 2 dni roboczych.

1
Nieudana próba doręczenia

Czy po nieudanej próbie doręczenia, z powodu źle podanego adresu dostawy, będzie ponowna próba doręczenia?

Nasi klienci są odpowiedzialni za wprowadzenie prawidłowych danych podczas składania zamówienia. Jeśli otrzymany przez nas adres dostawy jest nieprawidłowy i zamówienie nie może zostać pomyślnie dostarczone, klient jest odpowiedzialny za złożenie nowego zamówienia. Wszelkie dodatkowe koszty ponosi również klient.

1
Moje zamówienie nie dotarło

Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie nie dotarło?

Jeśli Twoje zamówienie nie dotrze w określonym przez nas terminie, skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem info@gusti-leder.pl podając numer zamówienia.

Niestety, nieodebrane lub niedostarczone przedmioty nie mogą zostać ponownie wysłane i zostaną zwrócone (po odjęciu ewentualnych opłat manipulacyjnych). Nie obejmuje to przedmiotów grawerowanych, ponieważ są one spersonalizowane. W razie jakichkolwiek pytań zawsze możesz skontaktować się z naszym działem Obsługi Klienta drogą mailową.

1
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam swoje pytanie. przejdź do formularza kontaktowego